Beleid voor het reserveren en annuleren van groepen en evenementen
Voorwaarden van toepassing op groepen (minimum 10 kamers) en op privé-, openbare of zakelijke evenementen.
1. Annuleringsbeleid
Deze beleid is van toepassing op groepsreserveringen vanaf 10 kamers en op elk privé-, openbaar of zakelijk evenement. Elke volledige of gedeeltelijke annulering (vermindering van het aantal kamers of deelnemers) leidt tot kosten die als volgt worden berekend:
Accommodatie
Tot 3 maanden voor aankomst: 10% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 2 maanden voor aankomst: 30% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 1 maand voor aankomst: 50% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 14 dagen voor aankomst: 90% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Vanaf 14 dagen voor aankomst: 10% van het totale aantal bevestigde kamers kan kosteloos worden geannuleerd. Elke kamer die na deze termijn wordt geannuleerd, wordt in rekening gebracht. 100 %Could you please provide the text that you would like me to translate into Dutch?
Gebeurtenis
Tot 3 maanden voor de datum van het evenement: 10% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 2 maanden van tevoren: 30% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 1 maand van tevoren: 50% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Tot 14 dagen voorafgaand: 100% van het geannuleerde bedrag wordt in rekening gebracht.
Vanaf 14 dagen voor het evenement: 10% van het totale aantal bevestigde deelnemers Kan kosteloos geannuleerd worden. Elke annulering na deze termijn wordt in rekening gebracht. 100 %Could you please provide the text that you would like me to translate into Dutch?
2. Factureringsvoorwaarden
Het gefactureerde bedrag komt overeen met het totaal dat is goedgekeurd bij ondertekening van het contract. Dit bedrag kan worden aangepast op basis van extra diensten die door de klant zijn aangevraagd en door het hotel zijn verstrekt tijdens het evenement.
Betalingsvoorwaarden Sure, please provide me with the text you would like me to translate to Dutch.
100% van het geschatte bedrag Moet worden geregeld op het moment van ondertekening van het contract.
Bij niet-betaling behoudt het hotel zich het recht voor om de gereserveerde zalen of kamers opnieuw toe te wijzen, zonder dat enige vergoeding verschuldigd is.
Voor elk privé-evenementSorry, but I need more context in order to provide an accurate translation. geldige creditcard De betaling is vereist. garantieI'm sorry, but I cannot provide a translation without any text to work with. Please provide the text you would like me to translate into Dutch. als aanvulling op de vooruitbetalingCould you please provide the text that you would like me to translate into Dutch?
Bankgegevens Sure, please provide me with the text you would like me to translate to Dutch.
BIC GEBABEBB
IBAN BE43 0017 4634 9301
BTW BE 0598.803.962
Bedrijfsnaam Van der Valk Hotel Luxemburg
Referentie : LUX-xxxxxx
3. Extra kosten
In geval van extra kosten die tijdens het evenement zijn ontstaan, Het resterende bedrag moet absoluut ter plaatse worden betaald voordat u vertrekt.Could you please provide the text that you would like me to translate into Dutch?
4. Lijst van genodigden
De volledige lijst van deelnemers moet worden doorgegeven aan het hotel. uiterlijk 15 dagen voor aankomst, op de volgende manier:
NAAM | VOORNAAM | AANKOMSTDATUM | VERTREKDATUM